4211 Контролер-касир. 4211 Касир квитковий. 5112 Провідник пасажирського вагона

Контролер-касир. Касир квитковий

Повинен знати: правила ведення касових і банківських операцій в частині ведення обліку та звітності; інструкції з отримання, зберігання і здавання грошей, бланки документів та інших матеріальних цінностей; правила перевезень пасажирів і багажу залізничним транспортом, застосування тарифів та встановлення доплат і зборів; порядок перерахунку вартості проїзду з одного виду транспорту на інший; форми перевізних та проїзних документів; правила видавання пільгових квитків; оформлення квитків для проїзду у спеціальні зони; схеми розташування місць у вагонах; схеми відповідних транспортних мереж; основні маршрути прямування і розклад руху транспорту; призначення, кваліфікацію, будову і правила експлуатації обладнання, що використовується; положення про дисципліну працівників залізничного транспорту; положення про робочий час і час відпочинку працівників залізничного транспорту; правила й норми з охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки. У разі оформлення і продажу проїзних і перевізних документів у міжнародному, змішаному, прямому й місцевому сполученні, попереднього замовлення, колективного замовлення на проїзд з «прямою плацкартою» і зворотний виїзд, а також у разі розподілу за касами (касирами) квитків (абонементів).

Повинен вміти: оформляти і продавати квитки, абонементи, посадочні талони та інші провізні й перевізні документи, за допомогою квитководрукувальних машин і автоматів, термінальної апаратури автоматизованих систем продажу й  бронювання місць. Передавати інформацію про наявність квитків, абонементів, посадочних талонів та інших провізних і перевізних документів, що продаються в касі. Здійснювати попередній продаж, оформляти і продавати згідно із заявками квитки (абонементи) та інші провізні й перевізні документи. Обслуговувати  квитководрукувальні та розмінні автомати. Розмінювати гроші громадянам для користування автоматами з продажу квитків. Отримувати, зберігати і здавати грошові суми, бланки документів та інші матеріальні цінності за встановленим порядком. Складати відповідно до встановленої періодичності касові звіти та звіти з продажу квитків. Приймати проїзні та інші документи від громадян у випадку відмови їх від поїздки і т. ін. та повертати за встановленим порядком сплачені ними гроші. Вносити затверджені зміни до тарифних та інших посібників. Брати участь в обслуговуванні, налагодженні і ремонті обладнання, що використовується. Реєструвати  замовлення від квиткових кас, що не включені в автоматизовану систему продажу квитків. Вводити інформацію в ЕОМ з терміналу. Обробляти на термінальній апаратурі первинні документи та друкувати вихідні данні на відповідних бланках. Здійснювати зовнішній контроль документів, що приймаються на опрацювання в частині наявності необхідних шифрів на реквізитах, що обробляються. Реєструвати документи в журналах. Вести сортування, розкладання, підбирання документів згідно з довідковими і довідково – груповими ознаками. Зберігати архів документів, що відпрацьовані. Передавати по каналах зв’язку дані, що отримані через диспетчерський термінал з ЕОМ на наступні операції, які пов’язані з оформленням квитків. Наглядати за роботою термінальної апаратури, реєструвати причини збою. Працювати з нормативно-довідковою інформацією. Отримувати від ЕОМ довідки з використання місць у поїздах критичного напрямку, згідно з датами; передавати їх для аналізу і прийняття рішень. Оформляти результати виконання робіт згідно з інструкціями.

Провідник пасажирського вагона

Повинен знати: будову пасажирських вагонів всіх типів, візків пасажирських вагонів усіх типів, гальмового обладнання, будову та принцип роботи автозчепу, підвагонного обладнання; будову СКНБ (система контролю нагрівання букс пасажирського вагону), СПС (системи пожежної сигналізації), установок кондиціювання повітря та високовольтного опалення. Будову і порядок обслуговування приладів опалення, примусової вентиляції, електрообладнання, холодильних установок, кондиціонерів повітря, протипожежного обладнання; правила користування обладнанням у вагоні, яке призначене для обслуговування пасажирів і рятування їх при аварійних ситуаціях; всі види проїзних та перевізних документів, у тому числі безкоштовних, та правила проїзду за цими документами; правила користування реєстратором розрахункових операцій (РРО), порядок обліку коштів, отриманих за надання платних послуг; форми обліку та звітності, що застосовуються, порядок їх ведення та складання; документи, що дають право на проведення ревізії пасажирського поїзда. Інструкцію провідника пасажирських  вагонів; правила пожежної безпеки; правила та  норми з охорони праці;  географічне розташування найважливіших станцій залізничної мережі, річкових та морських портів; порядок користування службовими розкладами пасажирських поїздів; правила перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України; правила проїзду в пасажирських поїздах міжнародного сполучення (форми проїзних документів, тарифи); під час обслуговування вагонів міжнародного сполучення додатково повинен знати іноземну мову в обсязі, передбаченому програмою спеціальної підготовки, який забезпечує спілкування з пасажирами стосовно службових питань; правила технічної експлуатації залізниць України; поїзні і маневрові сигнали, що застосовуються на залізницях по маршруту прямування поїзда; положення про дисципліну працівників залізничного транспорту; рекомендації з надання першої медичної допомоги; державні санітарні правила та норми, гігієнічні нормативи щодо утримання пасажирських вагонів; основи конфліктології; основні накази та вказівки Міністерства інфраструктури України, державної адміністрації транспорту України, Укрзалізниці щодо пасажирських перевезень.

Повинен вміти: забезпечувати високу культуру обслуговування пасажирів на шляху прямування поїзда та їх безпеку при аварійній обстановці; навішувати на вагон порядкові номери й маршрутні дошки; наглядати за технічним станом вагону, приладів опалення, освітлювання, вентиляції, установок кондиціювання повітря та холодильних установок; регулювати роботу примусової вентиляції, установок кондиціювання повітря, приладів освітлення і приладів опалення в залежності від температури зовнішнього повітря і населеності вагону; стежити за роботою електрообладнання, кип’ятильника, нагріванням букс за допомогою приладу СКНБ (системи контролю нагрівання букс), перевіряти роботу ручних гальм; приймати вагони і їх внутрішнє обладнання, знімний інвентар, постільні речі при підготовці вагона в рейс і здачі їх при поверненні; забезпечувати безпеку посадки і висадки пасажирів; перевіряти у пасажирів наявність правильно оформлених проїзних документів, згідно з посвідчення особи пасажира, слідкувати за дотриманням правил і норм перевезень ручної поклажі;  дотримуватися правильного розташування пасажирів у вагоні відповідно до проїзних документів; сповіщати пасажирів про назву  пунктів зупинки та тривалість стоянок поїзда на них; надавати пасажирам, при необхідності, першу  медичну допомогу;  забезпечувати пасажирів постільною білизною; надавати допомогу в застиланні постільної білизни за бажанням пасажирів фірмових поїздів та дітей, інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни в поїздах усіх категорій; пропонувати та подавати пасажирам чай, каву та кондитерські вироби; вести облік населеності обслуговуючих вагонів за встановленою формою і своєчасно інформувати начальника поїзда про наявність вільних місць у вагоні; складати акти на зіпсовані або знищені матеріальні цінності і в установленому порядку проводити стягнення їх вартості з винних осіб, в спеціальних бланках складати звіти; виконувати вологе та сухе прибирання вагона;  заправляти вагон твердим пальним, чистити топки й зольники від золи та шлаку; у поїздах міжнародного сполучення провідник додатково має здійснювати оформлення дорожньої відомості, митних декларацій і пред’являти їх митним органам для відмітки, отримувати та здавати валюту, оформляти за вимогами пасажирів встановлені відмітки на проїзних документах міжнародного сполучення, контролювати дотримання пасажирами вимог перевезення у міжнародному сполученні та виконання пасажирами вимог пожежної безпеки; у разі обслуговування останнього вагона провідник має забезпечувати контроль за станом хвостових сигнальних ліхтарів, під час руху поїзда тримати бокові та торцеві двері неробочого тамбура закритими на внутрішні замки, в решті вагонів тільки бокові двері робочого й неробочого тамбура закривати на внутрішні замки; забезпечувати огородження і безпеку поїзда у разі його вимушеної зупинки у відповідності до інструкції з сигналізації на залізницях України; брати участь у скороченому випробувані автогальм.

Поділитися через:
A source: btc-qr-code.se

Коментуйте першим

Залиште свій коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*